Наріжним каменем освітніх реалій сьогодення виступають дистанційний та змішаний формати навчання. Здебільшого нові для багатьох виклики вимагають нових рішень,знань та умінь. Вчительство стрімко опановує новітні технології, онлайн сервіси та інтернет ресурси. Як і завжди в навчанні, комусь це вдається легко, а від когось вимагає додаткових зусиль. Узагальнивши власний досвід та виокремивши найголовніше, вчителька англійської мови ЗЗСО №57 Родін-Сова Любов Петрівна створила низку навчальних відео-фрагментів, що стануть в пригоді тим, хто хоче опанувати нові сервіси, які можна використовувати не лише під час проведення дистанційних, але й очних уроків.
Quizizz
Baamboozle
Wordwall
Quizalize
Learning apps
Liveworksheets
Методична робота вчителів школи спрямована на зростання педагогiчної культури, що передбачає знання методики викладання предметiв в умовах спецiалiзованої школи з поглибленим вивченням англiйської мови, умiння аналiзувати, прогнозувати, конструювати навчально-виховну роботу.
ЗАВДАННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
- удосконалення системи роботи структурних пiдроздiлiв методичного комплексу;
- розробка та впровадження новiтнiх технологiй (зокрема методики та технологiї навчання школярiв рiзного рiвня здiбностей);
- пiдвищення професiйного рiвня вчителiв;
- розробка методичних матерiалiв, навчальних програм;
- вивчення, узагальнення, впровадження кращого педагогiчного досвiду шкiл України та світу.
ПРОБЛЕМИ, НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЄ ШКОЛА:
- Навчання учнiв самостiйному пошуку знань, формування в них творчих умiнь та критичного мислення через утвердження особистiсної педагогiки.
- Формування громадянської зрiлостi, високих моральних чеснот на iдеях педагогiки толерантностi.
- Особистiсно-орiєнтоване навчання та виховання – актуальна проблема сучасної школи.
- Творчiсть вчителя – необхiдна умова сучасного учбового процесу;
- Розвиток iнтелектуальних здiбностей учнiв у процесi навчання та виховання.
- Формування в учнiв нацiональної самосвiдомостi, виховання культури, високих моральних якостей.
- “Пути развития личности в процессе изучения произведений литературы”;
- “Развитие личности, творческих возможностей учащихся на уроке русской литературы”;
- “Розвиток особистостi при вивченнi ( та аналiзу) поетичних творiв”;
- “Шляхи розвитку логiчного мислення на уроках української мови”;
- “Здiйснення iндивiдуально-особистiсного пiдходу у навчаннi української мови”;
- “Пiдвищення мотивацiї у вивченнi англiйської мови на основi використання пiдстановчих таблиць та нестандартних ситуацiй з метою iндивiдуалiзацiї навчання”;
- “Система оцiнювання знань як шлях пiдвищення творчої активностi учнiв”;
- та iнше.
Семiнари:
- Педагогiчне спiлкування як ефективний засiб впливу на особистiсть.
- Диференцiацiя навчання: пошуки оптимального варiанту.
- Використання засобiв особистiсне зорiєнтованого навчання та iндивiдуального пiдходу до невстигаючих учнiв.
СХЕМА СТРУКТУРИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
З ПЕДАГОГIЧНИМИ КАДРАМИ ШКОЛИ
Науково-практична конференцiя | Педрада | Пед. читання |
Школа педагогiчної майстерностi | МЕТОДРАДА | Творчi читання МО |
Тематичний семiнар для вчителiв | Методичнi наради для голiв МО | Творчi мiкрогрупи при пiдготовцi педради (педчитань, конференцiй) |
Практикум для молодих вчителiв | Iндивiдуальнi та груповi консультацiї вчителiв школи | |
Школа передового педагогiчного досвiду | Огляди практичного матерiалу | Самоосвiта вчителя |
Вiдкритi уроки, позаурочнi заходи, їх аналiз |